anoukideco.reismee.nl

weekverslag

Jullie hebben even op een verhaal moeten wachten, dat komt omdat ik geen onbeperkt internet meer heb. Nu dus even een week-verslagje!

Maandag was op school een afscheidsfeestje georganiseerd voor Marlies en mij. Ik had nog wel 3 dagen, maar op nog 2 feestjes in 1 week te organiseren is een beetje te veel gevraagd.

We kwamen om 10 uur op school aan. Alle kindjes zaten al in de gang op ons te wachten en alles was versierd. Ik denk dat we wel een uur lang hebben gezeten, terwijl de kindjes voor ons gingen dansen en zingen. We hebben heel veel leuke foto's en filmpjes gemaakt! 's Avonds zijn we nog heerlijk uiteten geweest, voor Marlies haar afscheidt.

Dinsdag op school geweest en snachts marlies uitgezwaaid.

Gister een half dagje op school geweest, met de lunch naar huis gegaan, zodat ik na wat gegeten te hebben met Denise, andere vrijwilligster, naar de groothandel voor souvenirs kon. Bij de groothandel zelf niks gekocht, want ik had al aardig was spulletjes ingeslagen. Wel op de weg terug, nog een paar slippertjes voor nog geen 3 euro 50 op de kop weten te tikken.

Vandaag had ik dan echt mijn laatste dag op school. Heb de hele dag lesgegeven, aan het eind dan voor de laatste keer nog een keer anna-maria-koek-koek gedaan. De kindjes bedankt voor de leuke tijd en afscheid genomen. Pfff heb wel 100x moeten slikken om toch niet een traantje te laten. Ook de kindjes lieten weten, dat ze me heel erg gaan missen en dat ze helemaal niet willen dat ik weg ga.

Gelukkig ga ik nog een dagje terug met robin, om hem het schooltje te laten zien en om de kindjes even gedag te zeggen.

Morgen ga ik als het mooi weer is met Denise naar Diani Beach. Hopelijk lekker een dagje bakken. Dan om half 11 komt Bongo me ophalen om robin van het vliegveld te halen. Die komt om 00.05 aan in Mombasa. Zaterdag ochtend gaan we dan direct op safari!

Foto's uploaden verbruikt veel internet, dus dat kan ik op het moment even niet doen. Hopelijk dat dit in het hotel weer lukt en anders zal ik er van de week toch een paar op de weblog zetten.

Om alle foto's te zien is iedereen natuurlijk welkom om langs te komen, zodra ik weer terug ben!

Liefs en tot snel!

Reacties

Reacties

Nina

zo te lezen heb je het helemaal geweldig gehad en ben je een hele ervaring rijker. Heerlijk dat Robin onderweg is hé? Nog even samen genieten in het verre Kenia!

Liefs,
Nina

annelies

dat was het dan je vrijwilligerswerk waar je zo naar uitgekeken had. De 5 weken zijn voorbij gevlogen en wat een ervaringen heb je opgedaan. Geniet van de safari en je vakantie, je hebt het verdiend.

XXX

monique

hoi anouk wat gezellig dat Robin onderweg is ! het is zo leuk om hem te laten zien waar je al die tijd geweest bent. veel plezier nog samen en we komen snel langs als je thuis bent om alle foto's te zien
liefs van ons 3 x

Antoinette

Wat zul je die kindertjes nog gaan missen en zij hun "juffie" beslist ook! Maar geniet nog even met Robin van een welverdiende vakantie in die prachtige Afrikaanse natuur! En als je terug bent komen we graag al je foto's bekijken
XX

Angela

Ha Anouk, ja wel even heftig zo'n afscheid.
Wat een bijzondere tijd heb je gehad. Geniet lekker met Robin van je laatste weken in Kenia.
Tot daarna!
xAns en de rest

Opa en Oma

Hallo Anouk we zijn een weekje naar Simpelveld geweest en daarom reageren we nu pas.
Wat een prachtige tijd heb je gehad met die kinderen en fijn dat je met Robin nog 2 weken hebt en hem kan laten zien waar je geweest bent
We vinden het fijn je binnenkort weer even te kunnen knuffelen.
Veel lefs Opa en Oma

opa baard

Een glorieus afscheid dus. Wat jammer dat je niet langer kon blijven. Maar misschien ga je nog wel eens terug.
Veel plezier met Robin in die twee extra weken.
Als je terug bent, gaan we toch de Nederlandse spelling eens goed onderhanden nemen.
Maar goed, ik begrijp het is allemaal wel haastwerk geweest.
Ik hoop je binnenkort weer in Almere te zien.
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood