anoukideco.reismee.nl

Kleren boel

Jambo!

Vandaag de hele ochtend met headteacher Christine op stap geweest, om de boeken te bestellen, die ik dankzij al jullie donaties, kan aanschaffen. Ook namens alle leraren en kindjes..BEDANKT!

Op Elroi zijn er vier klasjes, Baby class, KG3, class 1 en class 2. De baby klas krijgt een werkboek met cijfer, waar ze dan goed mee kunnen oefenen. Voor KG3 komt er voor elk kind een reken en een engels werkboek. Class 1 en 2 krijgen naast engels en rekenen ook nog een spelling werkboek. Voor alle teachers komt er een handleiding met dingen die ze kunnen doen met de kinderenvoor elk vak.

Maandag ga ik samen met Christine alle boeken ophalen.

Nadat we klaar waren met de boeken, zijn we de tas met kleding bij mij thuis gaan ophalen, om deze mee naar school te nemen en uit te delen. De kindjes waren allemaal erg enthousiast. Els, super bedankt voor alle kleren, ook namens de kindjes natuurlijk! Ik heb een aantal hele leuke foto's van de kindjes in de nieuwe kleren, helaas wil het meerendeel van de foto's niet uploaden op mijn weblog, dus deze krijgen jullie thuis te zien.

Morgen ga ik samen met Marlies waarschijnlijk naar Watamu om te snorkelen. Zondag willen we naar Tiwi Beach, ons kleurtje bijhouden, want ja het is gelukkig weer een beetje zonnig!

Ik besefte me vandaag ineens, dat ik al 3 weken hier in Kenia zit. Ik ben dus al over de helft van het vrijwilligerswerk. Nog 2 weken en daarna dan nog wel 2 weken genieten van de safari en het hotel wat we geboekt hebben.

Tot snel

Liefs

Anouk

Reacties

Reacties

Robin

Geniet van je weekend ;). Xx

Nina

ja meid, de tijd vliegt. Maar je hebt nog een mooie safari in het vooruitzicht. Over 2 weken vertrekt Thomas voor 8 weken naar Argentinië. Ik ga nu voelen wat je moeder ook voelt ;-). Hoort er allemaal bij. Genietse!

opa baard

pffffff.... het is voor een oude man gewoon niet bij te houden al die verhalen en foto's via internet. Mijn ook al oude computer staat te trillen op zijn grondvesten.
Maar blijf doorgaan. Het is geweldig.
Chapeau !

Hedia

Je website gevonden en al je verhalen doorgelezen. Wat een geweldig avontuur! geniet ervan! Ik blijf je volgen.
Liefs en xxx Hedia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood