anoukideco.reismee.nl

voorlaatse week Elroi School

Volgende week is alweer de laatste week op Elroi.

Deze week veel leuks gedaan. Waaronder het tripje op woensdag. De kinderen hebben echt een top-dag gehad! Zoveel lachende en blije gezichtjes, dan weet je waar je het voor doet.

We zouden woensdag om 9 uur met 26 leerlingen vertrekken met twee matatu's richting Pirates, het strand. Bepakt met blikjes fris, koekjes, snoepjes, heel veel speelgoed en super vrolijke kindjes stonden we dan klaar. De teachers moesten eerst nog wel even heeeeeel dramatisch bidden, dat alles wel goed zou komen en er niks ergs zou gebeuren, maar daarna konden we dan eindelijk gaan.

De hele ochtend lekker met de kindjes gespeeld, gevoetbald, zandkastelen gebouwt, anna-maria-koek-koek gespeeld en wedstrijdje rennen gedaan. De kindjes hebben allemaal een TÉ-GEKKE dag gehad.

Marlies heeft foto's gemaakt van deze dag, maar die is nu op safari, dus de foto's komen nog.

Donderdag.

Ik was niet helemaal lekker, dus ging al vroeg weer naar huis. Marlies heeft in de pauze de skippybal bij de kindjes geintroduceerd. Dit was een groot succes! Ook het schminken vonden ze erg leuk. Helaas zat ik ziekjes thuis.

Vanochtend vroeg is marlies vertrokken voor een twee-daagse safari. Ik voel me nogsteeds niet lekker, dus blijf een dagje thuis. Ik moet van de teacher rustig aan doen, want maandag moet ik wel bij de afscheidsparty kunnen zijn. Ze bidden allemaal voor me, dat ik me snel weer beter voel. Nou ik geloof niet, maar hoop dat het werkt.

Tot over 3 weekjes!

x

Reacties

Reacties

Nina

hoop dat je snel weer opknapt en de komende weken nog heerlijk kan genieten!

Antoinette

Doe het maar even lekker rustig aan en geniet van je laatste weken! XX

jolanda pruijn

lieve anouk wat ren ptachtige verhalen!ik hoop dat je je weer beter voelt.nog veel plezier.xx

viola

Hai Anouk,
Had even verzuimd om je verhalen te lezen en je foto's te bekijken. Heb net alles bekeken en gelezen. Wat een andere wereld toch he! en wat doe je het goed. Geweldig heb veel bewondering voor je hoor en wat een prachtige ervaring voor de rest van je leven! xxx Viola&Rene Lars en Jasper

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood