anoukideco.reismee.nl

weer een aantal dagen op Elroi

Jullie moesten een paar dagen wachten op een nieuw verslag, maar dit komt, omdat ik dacht, ik wacht even totdat ik ook de foto's heb van Shimba hills van de andere vrijwilligers heb. Zet ik de foto's en een nieuw verslag er in een keer op. Ik heb dan nu alle foto's op mijn laptop staan, kom ik er net achter dat de bestanden te groot zijn om up te loaden. Foto's van Shimba hills krijgen jullie dus te zien zodra ik terug ben. Eigenlijk ook wel leuk, dat ik nog wat achter de hand heb, wat jullie nog niet hebben gezien. Haha

Afgelopen vier dagen weer elke dag op Elroi School en zelf les gegeven. Als ik er om vraag, krijg ik nu wel iets meer ondersteunen. Dit is dan ondersteuning in de vorm van: vandaag moeten ze engels en social studies doen. Qua lesgeven zelf, sta ik er weer alleen voor. Ben er nu wel een beetje aan gewend en vind het wel leuk en een uitdaging de klas te vermaken en wat te leren. Wel denk ik dat de kindjes eigenlijk les horen te krijgen van een gekwalificeerde leraar, want die kan ze toch meer bijbrengen dan dat ik kan.

Dinsdag heel leuk maskers met de kindjes gemaakt, dit heeft ook leuke foto's opgeleverd. Gelukkig kon ik deze wel uploaden, dus deze kunnen jullie ook bewonderen.

Afgelopen dagen heeft het heel erg gerent, gelukkig was het gister weer zonnig en ook het weerbericht voor de komende dagen is beter.

Vandaag ga ik met de headteacher de nieuwe werkboeken voor de kindjes aanschaffen. Alvast iedereen bedankt, ook namens de kindjes, want door jullie krijgt elk kindje op school nu nieuwe werkboeken.

Morgen ga ik waarschijnlijk snorkelen bij watamu en zondag als het mooi weer is naar een ander strandje.

Tot snel!

Kus

Reacties

Reacties

Robin

Leuk verhaal schat! X

annelies

wat zullen ze blij zij met de lesboeken, goede keuze van je anouk. heel veel plezier nog met het lesgeven en de kindjes. xxx

antoinette

Volgens mij vermaken jij en de kids zich opperbest Anouk, leuke foto's van de maskers die julle gemaakt hebben. Ik ben benieuwd naar de foto's van Shimba Hill. Tot gauw XX

Theo- Papa

In Europa zijn de meeste kinderen meestal niet zo blij met les/werkboeken. Moet je nagaan hoe hard ze het nodig hebben als ze er bij jou wel blij mee zijn. Goed gedaan schat. XXX

Oma en Opa

Hallo Anouk we hebben je mail gelezen.
Het lijkt ons toch wel leuk dat je zelfstandig les geeft voor de klas. Ze zullen wel aan je lippen hangen.
Alle kennissen aan wie we het vertellen zijn onder de indruk van je verhalen en hebben heel veel bewondering voor je.
Groetjes en veel kusjes Opa en Oma

Malou

''In Europa zijn de meeste kinderen meestal niet zo blij met les/werkboeken. Moet je nagaan hoe hard ze het nodig hebben als ze er bij jou wel blij mee zijn. Goed gedaan schat. XXX (theo) ''

Inderdaad, na mijn examen eindelijk weg met al die hopeloze, trieste, ellendige en oersaaie school boeken, KAN NIET WACHTEN

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood