anoukideco.reismee.nl

Ohja hoe kan ik het vergeten

Helemaal vergeten...

Zondag een heerlijke volle dag strand gehad. We waren al rond 10 uur op het strand 'Pirates'. Na 15 minuten over het strand gelopen te hebben dan eindelijk een hotel tegen gekomen, waar ook nog wat andere blanke lagen te zonnen. Als je als enige blanken op het strand ligt, word je de hele tijd aangesproken, want natuurlijk niet erg prettig is, als je lekker van het zonnetje ligt te genieten.

Om 4.00 uur werd het vloed en werden we een beetje gedwongen spullen te pakken en huiswaarts te gaan. Wel eerst nog even bij een kraampje een leuke 'Kanga' (omslagdoek) gekocht en toen met de tuktuk naar huis.

Thuis kwam ik er toch wel achter, dat ik ondanks het vele insmeren met factor 30, toch wel een beetje verbrand was op sommige plekken. Gelukkig trok het op de meeste plekken wel redelijk snel weg, alleen mijn knieholtes en mijn voeten, waren toch wel zo verbrand dat ik daar vandaag zelfs nog wel last van had. Volgende keer toch nog beter insmeren en deze plekken niet vergeten.

Ondanks het verbranden toch wel een aardig kleurtje gekregen. Als ik dit vol hou, heb ik als ik weer terug naar nederland ga, een echt Afrikaans kleurtje.

Reacties

Reacties

opa baard

Meisje, wat maak jij veel mee in een jaar. Van de sneeuw naar de tropen en alles wat daar met je gebeurt.
Je houdt toch wel een dagboek bij ?
Hebben later je kinderen en kleinkinderen plezier van.
Het allerbeste maar weer.
Liefs,

Theo

Hi Nouki, ik weet niet hoe het moet maar je moet even je status in je profiel veranderen. Er staat dat je nog steeds in Nederland bent.

XX Daddy cool

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood