anoukideco.reismee.nl

maandag citytour, dinsdag krokodillen farm en waterpark

Nou erg productief ben ik nog niet geweest.

Elroi school is nog dicht vanwege de vakantie. Ik zou daarom eerst een paar dagen met joyce mee gaan naar het weeshuis.

Maar als ik nog niet weet waar alles zit is het ook een beetje moeilijk om naar het weeshuis te gaan. Vandaar dat ik maandag eerst een citytour kreeg van Alex. Erg leuk en veel gezien.. Onderandere de beroemde slagtanden die over de weg staan in Mombasa stad. Ook nog met de ferry heen en weer geweest en voor het eerst keniaans gegeten. Ook Elroi heeft hij laten zien.. maar helaas moesten we de school op een afstandje bekijken want het hek was gesloten.

Het grappige was dat Alex vertelde dat de oprichtster van Elroi zijn moeder is.

Verder maandag niet veel gedaan.. alleen thuis een beetje zoeken voor de safari die we gaan maken, want het was geen mooi weer, dus we konden niet naar het strand helaas.

Vandaag(dinsdag) besloten om van het heerlijke weer te genieten. Alseerst met de tuktuk samen met joyce, aron en lotte naar Mamba Village ( de krokodillen farm van mombasa). Heeel veeeeel krokodillen hadden ze hier.. Was eigenlijk heel zielig want er zaten echt honderden krokodillen in een hok. Wel nog leuk want we mochten 2 kleine krokodilletjes vasthouden. Om 5 uur zouden ze gevoerd worden.. dit vonden wij wel erg laat dus hadden we besloten later terug te komen..

Het waterpark was op loopafstand van de Mamba Village. Hier heeeeerlijk de hele middag in de zon gelegen en gezwommen. Begin nu lekker een beetje te kleuren. Hopen dat we komend weekend ook zulk heerlijk weer hebben, zodat wel lekker naar het strand komen.

Na het zonnen en zwemmen daar lekker douchen en toen terug gelopen naar de krokodillenfarm. De voedershow steldeniks voor, dus daarna meteen de tuktuk weer naar huis genomen.

Morgen dan eindelijk een verslag over het werken met de kindjes!!

Liefs uit het zonnige mombasa

Reacties

Reacties

Nina

klinkt nog allemaal als vakantie! Wordt tijd dat je echt aan het werk gaat. Maar wel leuk hoor om zo te beginnen. Geniet ervan zolang je kan.

liefs

annelies

nou zo wil ik ook wel vrijwilligerswerk doen!!
Het was weer een gezellige dag.

XXX

opa baard

Als ik dit lees, lijkt me Kenia een heerlijk land.

Wanneer komen de arme kindertjes aan bod ?
Ik wil akelige dingen horen en medelijden hebben.
Wat niet wegneemt, dat ik het heel fijn vindt dat jij het zo naar je zin hebt.

Keep smiling

opa baard

Ik vindt met dt
Was die opa baard vroeger niet leraar Nederlands ?

annelies

Schaam je pap ik vind met dt, begint de dementie toe te slaan. Ha ha

Britt

Echt super gaaf Nouk.
Geniet van het lekkere weer, en het werken met de kinderen. xxx

Suzanne

Hoi Anouk,

Eindelijk is het zover je reis naar Kenia. Volgens mij hebben wij vooraf gemaild. Veel plezier op El Roi. WIl je alle kinderen een dikke knuffel van mij geven. En vooral Mary Neema en Spencer. KG1 en KG2. Ik ben in september en oktober naar Kenia geweest. Een kleine 4 weken geleden was ik ook in Kenia ff korte vakantie gehad van 12 dagen. Oooooo wat mis de kinderen van El Roi. Heeel veel succes je zal veell creativiteit nodig hebben voor het organiseren van dingen. Groetjes aan Teacher Rose, Teacher Agnes, en de andere leraren en natuurlijk Mama Christine. Ze zal wel over mij vertellen. Mocht je nog wat willen weten je kan me mailen op suus24111983@hotmail.com. Ik ga je zeker volgens.
Heel veel plezier en succes vergeet vooral niet te genieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood