anoukideco.reismee.nl

de tweede dag

Hallo allemaal,

Ik begin nu een beetje te wennen aan de warmte.. slapen lukt gelukkig wel goed ( heb een ventilator naast mn bed staan

Laughing

Gister met joyce even het oude gedeelte van mombasa in geweest. langs wat winkeltjes gelopen en langs fort Jezus. Was een gezellig ochtendje.. We hoopten smiddags op mooi weer zodat we naar het strand zouden kunnen.. mooi werd het helaas niet dus zijn we thuis gebleven. Opzich ook niet erg, want toen had ik alle tijd om op internet te speuren voor wat leuke tripjes en voor de safari natuurlijk.

Vandaag krijg ik 'sochtends een citytour en smiddags hopen we nogmaals op mooi weer. Vanaf morgen ga ik met Joyce mee naar het weeshuis om daar met de kleine kindjes te helpen. Pas vanaf volgende week gaat Elroi weer open.

Ben erg benieuwd naar de projecten. Jullie horen het nog hoe het was.

Liefs uit Mombasa

ps.

De eerste dieren heb ik gespot!!! We hebben namelijk aapjes in de tuin. Heel schattig een hele familie, ook 2 hele kleintjes..