anoukideco.reismee.nl

De reis!

Dan nu het eerste verslag vanuit Kenia!!!

Laughing

Ja hoor ook de 12 uur durende reis heb ik overleefd.

met een half uur vertraging dan toch eindelijk van amsterdam naar nairobi...

in nairobi aangekomen dus nog maar anderhalf uur om weer in 't volgende

vliegtuig te zitten.. toch stiekem wel een beetje stress.. gelukkig bagage komt snel

en hup met alle bagage haasten naar de overkant van de straat om weer de bagage

in te checken. bij de gate aangekomen blijkt dat er een half uur vertraging is door

een menigte schreeuwende kenianen die boos zijn omdat de vlucht naar mombasa van

06.00 geanuleerd is. Gelukkig krijg ik dan te horen dat mijn vlucht van 08.00 wel door gaat

alleen dat we nog eventjes geduld moeten hebben. om 08.30 dan in 't vliegtuig onderweg naar

mombasa!!!! Ook hier is de bagage er weer razend snel.. tot nu toe niks te klagen over

de kenianen.. 't gaat allemaal erg vlot.

Peter staat me dan buiten al op te wachten.. Als we dan bij de auto aankomen merk ik

het eerste cultuurverschil....

ik sta aan de rechterkant van de auto om in te stappen.. waarop peter zegt.. wil jij soms rijden

ik kijk hem aan alsof hij gek is.. waarop ik zeg nou doe dat maar niet.. heb net 2 maanden mijn

rijbewijs en in Nederland is het al moeilijk genoeg.

Blijkt dus dat ik met mijn blonde haren aan de bestuurderskant sta.. want ja... hier in Kenia

rijden ze allemaal aan de linkerkant!!

Undecided

Met Peter door het chaotische verkeer van Mombasa naar het vrijwilligershuis gereden. Hier

was Joyce al op ons aan het wachten. Erg gezellig om met nog een vrijwilliger in het huis te zitten.

Koffers uitgepakt, wat gegeten en toen heeft Joyce me alvast het winkelcentrum, wat echt om de hoek ligt, laten zien. Hier heel verstandig meteen internet opgewaardeerd zodat we onbeperkt

kunnen internet de rest van de maand.

Ofterwijl ik kan jullie goed op de hoogte houden van wat ik allemaal doe.

Dikke kus uit het zonnige Mombasa!

Reacties

Reacties

annelies

Hoi schat,

Je bent wel super snel met je eerste verslag.

Lekker dat de reis zo goed is gegaan. Gezellig dat Joyce thuis was en je direct wegwijs kon maken. Ben benieuwd naar je eerste werkdag. XXX

Nina

inderdaad heel snel om ons op de hoogte te houden. Ben benieuwd of je dat gaat volhouden.
Mooi dat de reis zo voorspoedig is gegaan. Kijk uit naar je volgende verslag van al je avonturen.

Liefs,
Nina

j.hooijer7@upcmail.nl

Hoi Anouk, fijn dat de reis zo goed is verlopen. Heel leuk om je eerste verslag te lezen. Zijn de slagtanden nog steeds in Mombassa als je over de weg rijdt?

PSpotter Fotografie

Karibu Kenya. ni kidogo wivu wewe na curious sana kusikia picha yako. Mimi kuendelea kufuata kozi yako. salamu kutoka Uholanzi mvua.
Pieter

opa baard

Het oude opahart klopt weer rustig nu ik weet dat je veilig bent aangekomen.
En nu dus een vlotte start.

Oma en Opa Ideco

Hallo lieve Anouk, we hebben genoten van je reisverhaal, we hebben het een beetje laat gelezen omdat we met Opa zijn verjaardag een paar dagen naar Duitsland zijn geweest.
Groetjes en kusjes van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood